11 Ocak 2016 Pazartesi

Şimdi çok eskilere gidin, "insanlık" tarihi açısından... Kabile sistemini düşünün, o zamanki "insan" denen canlının beynini, şuan modern toplumda olanlarla (biz) kıyaslayın.
Bize göre o zaman diliminde yaşamış olan insanlar oldukça aptal... Gökyüzüne bakıyor bir ışık doğuyor, saatler geçiyor, ışık gidiyor karanlık geliyor (gündüz,gece)
Diyor ki "ya bu nedir?" Aklı yetmiyor anlamaya, ve korkuyor... Korku beraberinde merak uyandırıyor.
Bu kabiledeki insanlar ormanda hayvan avlıyor diyelim, kabiledeki güçlü erkekler ailesine daha çok ET getirirken, zayıf olanlar az getiriyor.
Güçlü olan kibriyle zayıfı ezerken, zayıf olan bu duruma içerliyor. Ve ışık gidip, karanlık geldiğinde güçlünün etlerini çalıyor.

Güçlü bilmiyor kim çaldı... Bu böyle devam ediyor, günlerce, aylarca. Tek bir güçlünün başına gelmiyor bu... Bir çoğu bu durumdan şikayetçi...
Güçlü diyor ki "benim öyle bir şey bulmam lazım ki, bunlar ben uyurken bile benden çalamasın."

Düşünüyor, düşünüyor, öyleyse varım diyor ve ışık, karanlık ilişkisindeki korkusundan ilham alarak diyor ki zayıf olanlara.

"Bakın" diyor, "böyle bir ŞEY var, ve çaldığınız yada yalan söylediğiniz zaman başkası bilmese de o bilir, sizi görür, asla uyumaz ve size bunun bedelini ödetir."
Wuhuu diyor zayıf olanlar, "peki bonusları var mı bu olayın?" Güçlü diyor "var tabi, dediklerimi PARDON 'O'nun dediklerini yaparsanız mutlu mesut yaşarsınız."
Yoksa?
Yoksa annen diye cevaplıyor güçlü ve gülüyor.

Yüzyıllarca bu sistem öyle güzel idare ediliyor ki... Sonuç;
İnsan oğlu kendi gibi insan olana itaat etmekte zorlanmıyor
Ve bu durum günümüzdeki YÖNETİM sisteminin alt yapısını oluşturuyor
Ve YÖNETİM sistemini siktir et, insan bile yoktu dünyanın başlangıcında
Bu yönetim sistemi nasıl oluştu sanıyorsunuz...
Umut çok kilit kelimedir... Yönetim sistemi size umut satar, umut etmek inanmaktır. Yani size inanç satarlar.
Ve her yönetim sisteminde olduğu gibi, inanç = paradır.

Şimdi siz neye itaat ediyorsunuz? Orasını bilemem. Ben kendi aklıma, ve dünyada insanla aynı düzeyde olan tüm yaşam formlarına itaat ediyorum.

Dip not : Sonlara doğru bahsedilen yönetim sisteminin "devlet" tarzı şemayla bir alakası yoktur.
              Yönetim sisteminde anlatılmak istenen farklıdır.

Daha iyi anlamanız için kendinize şunu sorun; Kimler inanç satar?
-Her nefeste daha derin düşünerek yaşayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder